Sākumskolas skolotāju (1.-3. klašu posmā) metodiski praktiskā konference
'Mācām skolēnus stundā domāt'
2023. gada 13. martā TIEŠSAISTĒ, ZOOM PLATFORMĀ
Programma
Īsa anotācija: Konferences sākuma daļā, STEM kontekstā, kopīgi domāsim un analizēsim to, ko nozīmē mācīt skolēnus domāt dziļāk. Vai un kā noticam tam, ka katrs skolēns var un kā atbalstām skolēnu mācīšanos un iedziļināšanos. 2. daļā - darbnīcās apskatīsim labās prakses piemērus, kā veidot stundu skolēnu izpratnes padziļināšanai, kā prasme skaidrot un argumentēt palīdz attīstīt skolēnu izpratni.
Plkst. |
Aktivitāte |
1. daļa |
|
9.30-10.00 |
Reģistrācija (pieslēgšanās). |
10.00-10.15 |
Konferences atklāšana. Vadīs LU SIIC eksperts Uldis Dzērve |
10.15-11.00 |
Kā skolēnam veidot izpratni par jēdzieniem? Vadīs LU SIIC eksperts Uldis Dzērve |
11.00-11.30 |
Pauze |
2. daļa |
|
|
11.30-12.10 |
Darbnīca: Tekstpratības stratēģijas, risinot teksta uzdevumus. Vadīs LU SIIC eksperte Iveta Irbe.
|
Darbnīca: Novērošana pierādījumu iegūšanai. Vadīs LU SIIC eksperte Inga Eglīte.
|
12.20-13.00 |
Darbnīca: Kā palīdzēt skolēniem veidot izpratni par parastām daļām sākumskolas matemātikā? Vadīs LU SIIC eksperte Marita Dzene.
|
Darbnīca: Vizualizēšana kā telpiskās domāšanas daļa. Vadīs LU SIIC eksperte Ildze Čakāne.
|
13.10-13.50 |
Darbnīca: Saruna klasē izpratnes veidošanai. Vadīs LU SIIC eksperte Ilze Cīrule.
|
Darbnīca: Eksperimenti dabaszinībās sākumskolā. Vadīs LU SIIC eksperts Andris Nikolejanko. |
3. daļa |
|
|
14.00-14.20 |
Konferences noslēgums- vadīs LU SIIC eksperts Uldis Dzērve. |
|
The work presented in this document is supported by the European Union’s H2020 research and innovation programme – project Scientix 4 (Grant agreement N. 101000063), coordinated by European Schoolnet (EUN). The content of the document is the sole responsibility of the organizer and it does not represent the opinion of the European Commission (EC), and the EC is not responsible for any use that might be made of information contained. |
|